قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 196
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به اشکالات و ایراداتی که شورای نگهبان به قانون بیمه کاری وارد کرده این قانون به مجلس باز می‌گردد.

خبرگزاری فارس: قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پس از بازگشت این قانون به مجلس اشکالات و ایرادات وارد شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در مورد زمان بررسی این قانون در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان گفت: هنوز زمان مشخصی برای بررسی این قانون تعیین نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مصوبه مربوط به دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: ایرادات این طرح در مجلس نهم رفع شده و به تصویب می‌رسد.

وی در مورد علت عضویت خود در کمیسیون اجتماعی گفت: از آنجا که بنده پزشک تامین اجتماعی هستم، علاقمند به حضور در این کمیسیون بودم.

علیمردانی با بیان اینکه هدف همه نمایندگان خدمت به مردم است، افزود: امیدوارم بتوانم در خدمت به مردم در این کمیسیون مفید واقع شوم.

 




:: برچسب‌ها: قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد ,



مطالب مرتبط با این پست
.